KURS ZASTOSOWAŃ VR
W EDUKACJI, PROJEKTOWANIU I ROZRYWCE

Odkryj wirtualną rzeczywistość – kurs VR od praktyków i pasjonatów nowych technologii

Poznaj narzędzia i możliwości, jakie daje wirtualna rzeczywistość (VR) w edukacji, projektowaniu i branży rozrywkowej.

Ten kurs to kompleksowe wprowadzenie do świata VR – od podstaw technologicznych po tworzenie własnych, immersyjnych projektów. Szkolenie prowadzą eksperci z doświadczeniem w pracy z edukacją cyfrową, projektowaniem 3D oraz produkcją interaktywnych doświadczeń VR. Zajęcia łączą teorię z praktyką – uczestnicy pracują z goglami Oculus, aplikacjami VR, silnikami Unity/Unreal oraz narzędziami do tworzenia środowisk immersyjnych.
Kurs przygotowuje do samodzielnego wykorzystywania VR w pracy edukatora, projektanta wnętrz, twórcy treści lub animatora kultury.

Wirtualna rzeczywistość to przyszłość – zrób krok w jej stronę już dziś.

Jak VR zmienia edukację, projektowanie i rozrywkę? Ty też możesz to wykorzystać

Zdobądź kompetencje przyszłości, które już teraz są wykorzystywane w szkołach, muzeach, studiach projektowych i startupach IT.

Podczas kursu nauczysz się, jak tworzyć scenariusze edukacyjne z użyciem VR, budować przestrzenie 3D do zwiedzania i projektować interaktywne doświadczenia użytkownika. Dowiesz się, jak wdrożyć VR do nauczania przedmiotów ścisłych, historii, języków obcych czy przedmiotów artystycznych. Poznasz narzędzia takie jak Unity, CoSpaces, Mozilla Hubs czy Gravity Sketch. Zrozumiesz różnice między VR, AR i MR – i nauczysz się, jak świadomie je wykorzystywać w pracy zawodowej lub własnych projektach.

VR to narzędzie, które łączy świat cyfrowy z realnym – użyj go, by inspirować, uczyć i tworzyć w nowym wymiarze.

Czym będziemy się zajmować na kursie z zastosowania VR?

Podczas kursu nauczysz się obsługi narzędzi wirtualnej rzeczywistości i poznasz świetne zastosowania VR. Program zajęć obejmuje:

  1. Wprowadzenie do technologii immersyjnych: VR, AR, XR – czym się różnią i gdzie się stosuje
  2. Sprzęt VR w praktyce – przegląd gogli, kontrolerów i kamer 360°
  3. Tworzenie prostych doświadczeń VR przy użyciu dostępnych platform (np. CoSpaces, Thinglink VR, Mozilla Hubs)
  4. Zasady projektowania środowisk 3D dla VR (nawigacja, interakcja, ergonomia)
  5. Wprowadzenie do silników graficznych: Unity i Unreal Engine w kontekście VR
  6. Scenariusze edukacyjne z wykorzystaniem VR – od koncepcji do wdrożenia
  7. Projektowanie narracji i storytellingu immersyjnego
  8. Zastosowania VR w architekturze, projektowaniu wnętrz, urbanistyce
  9. VR w kulturze i rozrywce – projektowanie wirtualnych wystaw, gier i wydarzeń
  10. Ćwiczenia praktyczne – tworzenie interaktywnych przestrzeni i testowanie ich w goglach
  11. Aspekty techniczne i organizacyjne wdrożenia VR – wymagania sprzętowe, bezpieczeństwo użytkownika
  12. Prezentacja projektu końcowego i feedback od prowadzących

WYBIERZ WARIANT NAJLEPIEJ DOPASOWANY DO CIEBIE

W GRUPIE RAŹNIEJ

Ucz się w małej grupie, dziel się pomysłami i motywuj razem z innymi uczestnikami. To idealna forma, jeśli cenisz energię wspólnej pracy i interakcję.

łącznie

godzin dydaktycznych
0

zajęcia stacjonarne

weekendowo lub wieczorowo do wyboru​

zapewniony sprzęt i oprogramowanie

miesięczny kurs
0

do

osób w grupie
0

Zapewniony poczęstunek i zajęcia w centrum miasta

Cena: X00 zł miesięcznie

KURS INDYWIDUALNY

Zajęcia dopasowane do Twojego tempa i celów. Instruktor pracuje wyłącznie z Tobą – szybciej osiągasz efekty i masz pełne wsparcie na każdym etapie.

minimum

godzin dydaktycznych
0

zajęcia stacjonarne lub online

weekendowo lub wieczorowo do wyboru​

własny sprzęt i oprogramowanie

nawet o

efektywniejsza nauka*
0 x

* Według badań: A New Era: Intelligent Tutoring Systems Will Transform Online Learning for Millions

Cena: indywidualnie