KURS ZASTOSOWAŃ VR
W EDUKACJI, PROJEKTOWANIU I ROZRYWCE
Odkryj wirtualną rzeczywistość – kurs VR od praktyków i pasjonatów nowych technologii
Poznaj narzędzia i możliwości, jakie daje wirtualna rzeczywistość (VR) w edukacji, projektowaniu i branży rozrywkowej.
Ten kurs to kompleksowe wprowadzenie do świata VR – od podstaw technologicznych po tworzenie własnych, immersyjnych projektów. Szkolenie prowadzą eksperci z doświadczeniem w pracy z edukacją cyfrową, projektowaniem 3D oraz produkcją interaktywnych doświadczeń VR. Zajęcia łączą teorię z praktyką – uczestnicy pracują z goglami Oculus, aplikacjami VR, silnikami Unity/Unreal oraz narzędziami do tworzenia środowisk immersyjnych.
Kurs przygotowuje do samodzielnego wykorzystywania VR w pracy edukatora, projektanta wnętrz, twórcy treści lub animatora kultury.
Wirtualna rzeczywistość to przyszłość – zrób krok w jej stronę już dziś.
Jak VR zmienia edukację, projektowanie i rozrywkę? Ty też możesz to wykorzystać
Zdobądź kompetencje przyszłości, które już teraz są wykorzystywane w szkołach, muzeach, studiach projektowych i startupach IT.
Podczas kursu nauczysz się, jak tworzyć scenariusze edukacyjne z użyciem VR, budować przestrzenie 3D do zwiedzania i projektować interaktywne doświadczenia użytkownika. Dowiesz się, jak wdrożyć VR do nauczania przedmiotów ścisłych, historii, języków obcych czy przedmiotów artystycznych. Poznasz narzędzia takie jak Unity, CoSpaces, Mozilla Hubs czy Gravity Sketch. Zrozumiesz różnice między VR, AR i MR – i nauczysz się, jak świadomie je wykorzystywać w pracy zawodowej lub własnych projektach.
VR to narzędzie, które łączy świat cyfrowy z realnym – użyj go, by inspirować, uczyć i tworzyć w nowym wymiarze.
Czym będziemy się zajmować na kursie z zastosowania VR?
Podczas kursu nauczysz się obsługi narzędzi wirtualnej rzeczywistości i poznasz świetne zastosowania VR. Program zajęć obejmuje:
- Wprowadzenie do technologii immersyjnych: VR, AR, XR – czym się różnią i gdzie się stosuje
- Sprzęt VR w praktyce – przegląd gogli, kontrolerów i kamer 360°
- Tworzenie prostych doświadczeń VR przy użyciu dostępnych platform (np. CoSpaces, Thinglink VR, Mozilla Hubs)
- Zasady projektowania środowisk 3D dla VR (nawigacja, interakcja, ergonomia)
- Wprowadzenie do silników graficznych: Unity i Unreal Engine w kontekście VR
- Scenariusze edukacyjne z wykorzystaniem VR – od koncepcji do wdrożenia
- Projektowanie narracji i storytellingu immersyjnego
- Zastosowania VR w architekturze, projektowaniu wnętrz, urbanistyce
- VR w kulturze i rozrywce – projektowanie wirtualnych wystaw, gier i wydarzeń
- Ćwiczenia praktyczne – tworzenie interaktywnych przestrzeni i testowanie ich w goglach
- Aspekty techniczne i organizacyjne wdrożenia VR – wymagania sprzętowe, bezpieczeństwo użytkownika
- Prezentacja projektu końcowego i feedback od prowadzących
WYBIERZ WARIANT NAJLEPIEJ DOPASOWANY DO CIEBIE
W GRUPIE RAŹNIEJ
Ucz się w małej grupie, dziel się pomysłami i motywuj razem z innymi uczestnikami. To idealna forma, jeśli cenisz energię wspólnej pracy i interakcję.
łącznie
zajęcia stacjonarne
weekendowo lub wieczorowo do wyboru
zapewniony sprzęt i oprogramowanie
do
Zapewniony poczęstunek i zajęcia w centrum miasta
Cena: X00 zł miesięcznie
KURS INDYWIDUALNY
Zajęcia dopasowane do Twojego tempa i celów. Instruktor pracuje wyłącznie z Tobą – szybciej osiągasz efekty i masz pełne wsparcie na każdym etapie.
minimum
zajęcia stacjonarne lub online
weekendowo lub wieczorowo do wyboru
własny sprzęt i oprogramowanie
nawet o
* Według badań: A New Era: Intelligent Tutoring Systems Will Transform Online Learning for Millions
